Ze spraken met elkaar over hoe ze het platform in kunnen zetten in hun dagelijks werk. Vragen als ‘Welke informatie wil ik er vinden?’ en ‘Welke informatie kan ik er zelf delen?’ zijn uitgebreid besproken. Er kwam veel waardevolle informatie naar boven, die gebruikt wordt in de verdere ontwikkelingen van het platform.
Hoe nu verder?
Voor nu ligt de aandacht van alle betrokkenen op het vullen van het platform met informatie. Iedere aanwezige krijgt daarvoor komende week een inlogcode voor de site. Met die code is het mogelijk om zelf informatie op de site te plaatsen. Informatie over je aanbod maar ook over jezelf (bv. jouw contactgegevens). Iedere deelnemer kan hier zelf mee aan de slag.
Wij kijken terug op een geslaagde bijeenkomst met enthousiaste deelnemers. En we hopen dat het platform iedereen op korte termijn al gaat helpen bij het dagelijks werk. Enerzijds doordat je cliënten nog beter kunt helpen, omdat al het aanbod centraal te vinden is. Anderzijds omdat je via het platform je netwerk eenvoudig kunt uitbreiden, waardoor je sneller af kunt stemmen met professionals van andere organisaties.
En onthoud, iedereen is welkom om bij te dragen aan het platform. Dus attendeer collega’s en andere aanbieders op het bestaan van hoekschewaard.alsvillage.nl.
Hulp nodig bij het vullen van het platform met jouw informatie?
Neem dan contact op met onze contentmanager, Katelijn Kelder-Houtbraken. Zij is per mail (info@communiKate.nl) en telefonisch (06-55 88 22 86) te bereiken. Ook als je even wilt afstemmen over welke informatie je kan delen, kun je afstemmen met Katelijn.